bvp-sidir

Doradztwo branżowe

Coraz większą popularnością wśród sieci gastronomicznych, cieszą się marki, które stawiają na zdrową żywność. Osłabł znacznie zbyt na bary typu fast-food, na których konsumenci zawiedli się nie raz. Panuje też swoista moda na zdrowy tryb życia, bycie eko i trzymanie się zbilansowanej diety.

Znacznie wzrosła świadomość społeczna, dotycząca skutków złego odżywiania. Największe sieci restauracji z żywnością modyfikowaną podupadają i mają nawet milionowe straty. Jest to doskonały czas dla przedsiębiorców, którzy chcą stworzyć franczyzę opartą na zdrowiu.

Ulice dużych miast pomału stają się enklawami zdrowego żywienia. Powstają burgery, których reklamą jest 100% mięsa, lodziarnie z tradycyjnym wyrobem produktów, restauracje wegańskie i wegetariańskie oraz koktajlbary, gdzie można dostać napoje ze świeżych owoców i warzyw. Lokalni przedsiębiorcy, których punkty sprzedaży znakomicie prosperują, tworzą kolejne jednostki, a nawet całe sieci.

W ten sposób powstają marki, których koncepcją i metodą jest przede wszystkim jakość.